Fremtidens regnskab- og administrationsløsninger foregår online. Det har du sikkert allerede hørt – men jeg vil gerne forklare dig lidt mere om, hvilke konkrete fordele det giver dig at arbejde online i skyen.

Siden 2001 har e-conomic hjulpet mange kunder over på en online regnskabsløsning. Alle som en har været glade for skiftet og for de mange fordele, det har medført i de daglige rutiner. Vi er forhandler af e-conomic, som er Danmarks suverænt største online regnskabsprogram med nu langt over 100.000 kunder. Det er din garanti for at få et gennemtestet system, der kan udbygges med alle de funktioner, du har brug for.
10 skarpe fordele ved e-conomic
Du og dine medarbejdere arbejder mere effektivt ~ Informationer sendes og hentes med få klik fra stort set alle devices… du skal bare være online.
I slipper for tung administration ~ Slut med manuel indtastning – der er masser af muligheder for at automatisere arbejdsgangene.
Du arbejder nemt sammen med din revisor og bogholder ~ I har alle adgang til regnskabet på samme tid og ved, at det altid rummer de nyeste tal.
Du slipper for tunge ringbind ~ Alle bilag gemmes nemt hurtigt elektronisk, så du lynhurtigt kan finde frem til de informationer, du skal bruge.
Du får adgang til et fremtidssikret system ~ Slut med rigide, stationære programmer, der skal hele tiden skal opdateres – e-conomic bliver bedre dag for dag.
Det er nemt at komme i gang ~ Vi sørger gerne for at flytte alle dine data over i fremtidens løsning, så du er godt i gang med det samme.
Du kan tilføje ekstra funktioner ~ Du kan tilføre præcis de funktioner, du har brug for med apps – eller få en samlet brancheløsning.
Du har altid det fulde overblik ved hånden ~ Uanset hvor du befinder dig, har du adgang til alle regnskabstal og kan følge omsætningen live.
Klar administrationen på farten ~ Du og dine medarbejdere kan sende e-mails, tilbud, fakturaer (også EAN til det offentlige), mens I er på farten.
Du har let adgang til support ~ e-conomic har Danmarks bedste support – og resten hjælper vi dig med.